30 dec. 2008

30 december

Nästsista dagen på året!
Lite läskigt faktiskt.. Några saker kommer jag sakna, år 2008 har verkligen inte varit det bästa men det är ändå lite saker jag inte vill glömma och släppa taget om - t.ex. dom minnen man har av Acca och Cissi..
Nej, usch - bra tankar nu!

Dagen till ära, alltså nästsista dagen på året gick jag upp kring 10.30 - tänk dig, jag uppe då! Själv var jag då förvånad.. Tog mig min vanliga frukost - 2 rostade frallor med smör och ett oboyglas och efter en timme ungefär gick jag till stallet. Fixade och donade (mockade..) och red även sådär 45minuter. Red runt sandtaget i Trångfors - kan väl säga att en häst på sådär 500kg gick inte så bra på skoterlederna..
Ajja, man lär sig av sina misstag! Har då ont i sittbena så något måste jag ha gjort.. Fick mig även ett "jobb" - skulle ge middagshöt. *skratt* Så avancerat! x)
Iallafall, efter det har jag sett en film. Gick på fyran och började 16.15? Bra tyckte jag den då var! :) Tog mig sedan in i duschen, nu sitter jag här inlirad i täcke med lockigt hår *suck*..
Visst, det är faktiskt rätt så fint men ett helvete att få fint.. Nu är t.o.m. luggen uppkrullad - inte snyggt utan vågit och ja.. Inte fint! Platta brukar jag ju göra, men att platta mitt hår när det är helt utan produkter i är ingen idé..! Blir bara värre >.<'

Nu ska jag sluta tjata och göra något vettigt!
Fast jag kan säga att jag är gode trött..

ha en bra nästsista dag av 2008!
/vican

Inga kommentarer: