29 dec. 2008

Godnatt!

Nu säger jag godnatt, ofattbart att jag är såhär trött redan nu! Som sagt, "vanlig" tid för mig numera är ju kring 3-5 snåret.. Förhoppningsvis kan jag ta mig upp kring 10 för att hinna allt jag ska göra, men det blir ju liten utmaning.. Ajja, måste försöka iallafall!

Det som händer imorgon för mig;
Kamma igenom hundar + kanske bada.
Stallet kring 12/13-16 - förhoppningsvis lite kortare tid (bara för att jag har väldigt mycket att göra - som vanligt!)
Hemsida ska översättas + sättas ihop + läggas ut.
Förutsättning: Nytt år, hemsidan ska vara klar innan så man kan uppdatera rätt så dagligen..!
Massa mat till nyår ska lagas.
Ärenden på stan (bl.a. Skifix med skidorna och lite annat)
STÄDA!

Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt.. Måste försöka trycka in en promenad med hundarna också..! Usch - jag hatar att jag alltid ska spara allt till sista sekund.. Måste lära mig att det funkar inte, har försökt göra det i ett par månader nu men det verkar inte gå in..!!

Ha en bra kväll/natt för er som är uppe annars - sov gott! (;
/vican

Inga kommentarer: