31 dec. 2008

GOTT NYTT ÅR! i stormen..

Ja som sagt, snart är 2008 slut och 2009 börjar. Och vi här i Boden (eftersom jag har märkt att dom flesta har storm just nu..) får troligtvis börja 2009 med en hel del stormvindar. Ajja, positivit tänkande nu! (:

Är faktiskt redan nu helt klar, eller jag ska bara ta på mig jeansen och koftan SEN är jag klar! ;p Och det är en hel timme kvar tills vi ska ta oss på någge vis upp till Anna & Peder. Ska, som vanligt, fira nyår där! Eftersom Peder är allergisk mot våra hundar så brukar vi vara hos dom. :)
Kommer bli mycket Buzz, Singstar, Nintendo Wii och så hoppas jag dom har Guitar Hero! Har inte spelat det på jättelänge..

Och för er som vill veta, jag orkar inte göra en "resumé" av 2008 - det ni vill veta hittar ni i Arkiv. Så enkelt är det! ;) Men en sak kan jag säga, ifall 2009 ska bli sämre än i år så är det ungefär att mina far/morföräldrar skulle dö eller huset skulle rasa ihop eller något annat riktigt allvarligt! Så ni vet..

Ha en bra nyår, kommer bilder imorgon/inatt! :)
/vican

1 kommentar:

millan sa...

ta inte förgivet att de bara kan bli någon äldre - olyckan kan vara framme.
sorry, är lite negativ idag. (;

glad fortsättning i alla fall !^^
XOXO(L)