29 dec. 2008

Tänk sig..

..så saknar jag att skriva av mig lite faktiskt. Har fått det jättesvårt att sova om natten/numera morgonen, troligtvis eftersom jag inte gör något om dagarna längre (det bästa jag har gjort sedan jullovet börja och träningarna sluta är att jag har gått 40 minuter 2-3 dagar med hundarna.) och får inte heller "trötta" ut mig, både mentalt och fysiskt..
Ska försöka ändra på detta nu, det är ändå ett par dagar kvar av jullovet!
Jag börjar redan imorgon, då jag har tagit på mig att ta hand om Lady - Matildas häst. :) Så kommer vara i stallet sådär 3h, varav säkert 1-2h går åt att rida. SHIT! Hon är tydligen pigg, och "sprättig" (rädd för lite vad som helst) så vi får ju se hur det går..

Vill ni veta något mer otroligt ointressant, jag har knappt några muskler kvar och jag är tamefanimej seriös.. Knät har börjat göra ont igen (= alla muskler kring knät har "försvunnit"), jag blir trött av att gå (med täckisar,jacka och skoterskor) ca 500m m.m. Det är hemskt! Och jag vet att det är bara jag som kan ändra på det..
Så duktig man är.. :(
Känner mig hemsk, på alla sätt och vis. Har inte pratat med någon från skolan eller kompis överhuvudtaget (öga mot öga) sedan 22 december, somnar kring 3-5 varje natt och går upp kring 13-16, hela mitt golv är fullt med saker (kläder, julklappar, skräp m.m.), min hund som just nu är en hel tovboll måste badas och kammas igenom (vilket kommer ta DAGAR!), jag har en hel hemsida att uppdatera vilket också betyder att jag måste ut och ta kort på våra hundar vilket är inte så lätt när man vaknar när det är mörkt igen. Får bara sämre och sämre självförtroende för var dag som går.. Dessutom är jag sur och arg på allt och alla..
Yees, skitbra det hära ju! *noot* >.<'

ha det bra , får se när jag skriver igen. skönt ändå att få skriva av sig lite..
/vican

1 kommentar:

millan sa...

spänn upp självförtroendet igen tjejen. :)
ta nya tag och känn hur bra du är. för de är du!

XOXO