3 jan. 2009

Jahapp..

Nu är man uppe, inte ett dugg trött och sitter bara och slöar. Lekte nyss lite med koder och så - har faktiskt lärt mig något nytt ang. html-koder! Funkar dock bara på hemsidor men..! :) Ska bara få in det på hemsidan så fort som möjligt, inte uppdaterat sedan början av december.. Inte bra det! ;/

Det blir bara svårare och svårare för mig att gå till sängen i tid samt gå upp i tid (d.v.s. när det är lite kvar av dagen..) men, jag kämpar vidare! Skola snart, längtar faktiskt - hoppas jag kan få lite bättre sovtider tills dess.. Dagen innan ska jag ju till tandläkaren sådär halv 8 så.. *suck*
Aj fn, glömde borsta tänderna idag ;s Höhö, gjorde det faktiskt igår! (Y) Fast innan det kmr jag inte riktigt ihåg.. Jo, julafton (y) Som sagt, är inte så duktig på att komma ihåg det dära med att borsta tänderna.. Har aldrig varit så duktig på det faktiskt. Tur att man äter mycket frukt och grönsaker, annars skulle jag väl lukta som mina hundar..!

Ajja.. Ska sluta tjattra någon gång och ta mig till sängen. Har mycket att göra imorgon, bl.a. gå upp kring 9. Efter det kommer dagen rulla på i rätt så snabb takt - bl.a. med lite hockeytittande, tvättande, städande och ja, vara allmänt duktig. Mor och far samt syster far till Umeå imorgon rätt så tidigt (syster med buss kl 6, mor och far kring 9) för syster ska spela innebandycup där då under helgen. Själv stannar man hemma som hundvakt och som mamma sa - du är nog den enda i din ålder som lämnas hemma med fullt förtroende. Haha^ Det stämmer nog - för när jag väl är hemma själv så blir det oftast sängen/soffan hela dagarna alt. framför datorn.. (a)
Är ju inte direkt en som MÅSTE vara med någon varje dag eller så.. (: Skönt att slippa föräldrarnas tjat ibland.

Juste, måste hitta skjuts till imorgon. Blir att ringa farmor där någon gång kring 9 (då man förhoppningsvis har pallrat sig upp ur sängen..) Ifall jag skulle skriva en lista just nu över allt som borde göras skulle det troligtvis ta dagar att endast skriva den..
Ajja, har ju ny tvättmaskin så nu kan man faktiskt lämna den SJÄLV under tiden den tvättar. Gissa glad man är?! Förrut var vi tvungen vrida fram den två ggr då den inte vred fram sig själv. Ungefär samma var det med micron som nu också är utbytt - timern gick inte framåt så den var man tvungen stå och vakta.. Ajja, bra med nya saker! Allting kommer ju behövas byta snart.. Huset är ju ca 20 år gammalt, ungefär likadant med alla saker i det. x)

haha - usch så jag skriver. mycket blir det, mycket,mycket.. Ingen har ju varit så speciellt social med en idag så .. >.< JUSTE - har varit och träna! x) Cykla 15 min, intensivt. Gick 10 min (sedan gav bandet upp xb) och körde lite styrke. Mest rygg - 15kg skulle jag trycka bak. Gissa vem som sitter helt jäkla konstigt nu?! Men skönt var det! Hoppas mamma kan pallra sig dit oftare.. *skratt*

/vican

1 kommentar:

Anonym sa...

huruduru!:P jag måste va med dig nån dag :D