4 jan. 2009

Städ, städ, städ, film, film, film..

Gårdagen bestod av att sitta i ishallen och se när Boden förlora samt mycket städning! Mest med kläder, 3 hela maskiner fick jag tvättat igår och minst 2-3 till behöver startas idag! Måste bara få bort allt som blev upphängt igår.. Har ju bara två ställ att hänga upp kläderna på! x)
Fixade och donade iallafall igår, såg även Sverige - Slovakien där Sverige lyckades knipa segern! Spännande och bra match, kanske lite dåliga domare men så är det! (:
Kring 3 igår lyckades jag somna, i mor och fars säng som är riktig skön! Min madrass är så himla mjuk så jag får jätteont i ryggen. Så det var ett bra byte, kan man säga. Pappa har även en sådan kudde som formar sig efter skallen - usch så skönt det var då! När jag väl kunde slappna av (låg i sängen från halv 2 men kom hela tiden på nya saker att göra) så somna jag som en stock och vakna av att jag hade två hundar brevid en som slicka en över hela ansiktet - mattid! Sa dock åt dom och vakna 2 timmar senare. :)
Har sedan dess inte gjort något, ska snart fixa frukost/lunch bestående av klyftpotatis och hamburgare. :) Kommer även bli mycket film för mig idag! Går ju massor med filmer på tvn med start 12.55. Rullar på sedan på 3/4/5 hela dagen. :) Myyys!

Ha en bra dag.
Här är det just nu 20 minusgrader så det är riktigt mysigt att inte behöva gå ut till t.ex. skolan! ;p
BECKA - nästa vecka, en eller två dagar ska vi vara med varandra ?! :)
/vican

Inga kommentarer: