1 jan. 2009

1 januari 2009.

Vad skönt det känns, ett nytt år och man kan som börja om lite på nytt. Ska försöka iallafall - bl.a. förbättra mig fysiskt och mentalt vilket jag gjorde rätt så bra förra året men nu ska det bli ännu bättre! :)
Det är även mycket annat jag ska försöka få lite rätsida på men inget jag vill ta upp här.
Jag kommer senare ikväll lägga in inlägget om igår, kan inte ladda in bilderna på denna (eller jo, jag kan men orkar inte hitta kabeln.. ;p) så ska skriva inlägget nu men lägger inte ut det förren ikväll - med bilder! (:

Idag har jag då inte gjort mycket. Inte bra..!
Imorgon ska jag bl.a. ut och gå med min vovve, minst till hinderbanan vid I19 då det skulle behövas, både för min vovve och jag. Sedan måste jag städa rummet + rensa ut lite grejor, bl.a. böcker - har ju ett antal som ska in på blocket så snabbt som möjligt.
Ajja. Skriver ofta vad jag borde göra och gnäller över lite av varje. Det är iallafall så många missuppfattar mig som men ni ska veta att även p.g.a. t.ex. mitt jäkla knä så pressar jag mig till det absolut inte går längre. Vilket inte är långt just nu.. Men, 13 januari får jag hoppas på att jag får lite tips på bra träning så jag äntligen kan börja träna och spela som jag vill och inte vad knät vill..!

Ska se fortsättningen på filmen jag började på nu.
kramar
/vican

Inga kommentarer: